Provozujete sex privát? A máte dostatek zákazníků nebo by to mohlo být lepší? Že vám to stačí a více zákazníků nepotřebujete? I pro vás je tento článek!
Pokud zájemců o vaše erotické služby není mnoho, měli byste se zamyslet, čím to může být. Zde je pár tipů:
A jak by se vám líbili méně pracovat a více vydělávat? Pracujete se svými zákazníky správně a dokážete z nich „dostat maximum“? I vy čtěte dále.
Měli byste si zjistit, jaké inzertní tištěné noviny jsou ve vašem regionu a pravidelně vkládat inzeráty tam. Nicméně v dnešní době jde tištěná inzerce do ústraní a stále častěji jsou potencionální zákazníci na internetu. Takže byste si měli zjistit, kde na internetu inzerovat. Erotická inzerce je základ toho, jak zákazníky na váš privát přivést.
Pokud vaše erotické služby nebudou kvalitní, moc zákazníků k vám nepřijde a ti co přijdou, rozhlásí v diskusích a komentářích na internetu, jaké to bylo. Proto byste měli kvalitě služeb věnovat velkou pozornost a komunikovat se zákazníkem, jaké má představy. Každému se líbí něco jiného. Prostě není sex jako sex. Vypište si služby, které nabízíte a informujte o tom zákazníka. Na výběr jsou služby jako např. orální sex, hluboký orál, kouření až do konce, lízání, autoerotika, anální sex, pánský anál, masáž prostaty, doprovod do společnosti (společnice), escort servis, fisting, perverz, piss, sado maso
Toto by mělo být samozřejmostí. Čistý a útulný byteček je základ úspěchu. Špinavý byt, stará sprcha, nevzhledná postel… kdo by to tomto toužil a vracel se tam? Mnohé erotické sex priváty naštěstí útulné jsou.
Jak fungujete na privátu? Zákazník zavolá, přijde za vámi, vy mu dáte to, co chtěl a odejde? Není to málo? Je potřeba navodit příjemnou atmosféru. Zjistit od zákazníka maximum informací, ale samozřejmě jen pro své účely. Např. jak často chodí na privát, co všechno zkusil a co ne, jaké dívky se mu líbí, jaké je jeho povolání atd. A co z toho? Při sexuálních hrátkách budete přesně vědět, c na něj platí a třeba ho navnadit na další placenou službičku. A při loučení se ho zeptat, jestli by mu nevadilo, kdybyste poslala SMS jakmile budete mít nějakou akcičku. Pak jednou za čas se zákazníkovi připomenout. Takto si získáte stálou klientelu a oddělíte „zrno od plev“. Budete si hýčkat zákazníky, kteří nemají hluboko do kapsy a rádi si připlatí.
V rámci placeného profilu na našich stránkách vám nabízíme několik výhod, které povedou ke zkvalitnění vašich služeb a tím vyšším výdělkům. Částka, kterou do propagace investujete, se vám mnohonásobně vrátí.
Pokud budete přidávat nový inzerát, myslete na to, co zadáváte: